helkväll med "spritfesten"-gänget

ah hej. det blev ingen utgång för mig idag pga. vissa saker.. dels så ska jag upp tidigt och gå till skolan och ha något fattigt möte med hela skolstyrkan ungefär.. sen så.. ah, nej.

vi hade dubbelspelning iafl! .. fan vad jag älskar att stå på scen, skulle nog gjort detta även om vi inte fick betalt.. men iafl, jag har varit så jävla schysst och filmat när vi har ätit middag, precis innan spelning & direkt efter..

så här har ni era lyckliga mänsker.. EHEH.

("vi foorrrmar dän till en svaauun!" nej usch, finska är inte fint på något sätt)

(här vade tre goagubbar innan spelning dåva)

(linda är så jävla bra<3
här står hon och pratar om MUF medan ylva snackar om att hon ska demonstrera.. HAHA)

Kommentarer
Postat av: lovisa

hehehe :)

2009-04-30 @ 16:38:27
URL: http://lovisawinther.blogg.se/
Postat av: Loinds

jag ska forma dig tilll en svan!!

2009-04-30 @ 20:40:02
Postat av: liza

fiinnnnnnnnnn blogg<3!!

komentera gärna min=)

då skulle jag bli gätte glad<3 puss & kram

2009-05-01 @ 18:59:09
URL: http://lizalii.blogg.se/
Postat av: sycj

"Finska är inte fint" Intressant att 'finska' i din värld är finlandssvenska.

2009-05-04 @ 11:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0